Tänkte inte så långt :P

Haha ja det var en intressant tur hem kan jag säga :P Var snor halt över allt! Tänkte ju inte på att det fryser på och blir kallt på kvällarna, hade ju bara solen i huvudet imorse! 

Fick gå en bit hem med cykeln för att det var så halt men det gick ju bra det också kom hem lite senare än vad jag skulle gjort med bussen men man känner att man fått frisk luft och rört på sig, längtar verkligen till våren nu så man kan cykla hela tiden!

Vad har ni andra gjort ikväll?! Jag har jobbat som vanligt. Hoppas ni ivilketfall har haft en bra kväll.

Victoria och jag bestämde precis att vi skulle gå en sväng på stan imorgon innan jag börjar jobba sen även äta en lite lättare lunch :D Mypys med lillan min ♥ Hon ska hämta upp mig vid tio så vi får se om jag hinner blogga något innan annars hör jag av mej innan jag börjar jobba!

Sov så gott nu ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0