Regler

Dom har fått för sig på jobbet har vi inte får dricka ur kaffekoppar och burkar vid platserna så idag införskaffade jag en termosmugg som är tillåten förstås :) haha

Är inte riktigt detta mönster men nästan , fanns ingen annan på Åhlenshemsida och muggen är på jobbet så hålltillgodo :)



Rekomenderar dessa faktiskt riktigt sköna att dricka ur, man kan tro att den ska vara klumpig men jag har redan blivit besatt av min :D Super bra att ta med ut i trädgården eller balkongen, den håller värmen och man slipper en massa insekter i muggen! Gillar´t

Åhlens 75 kr



Kommentarer
Postat av: paulina

Ååh en sån vill jag oxå ha!!

2010-03-09 @ 05:41:22
URL: http://paulinakrook.blogg.se/
Postat av: Emma

Gud vad löjligt :) Vad är det för skillnad på en mugg eller ett glas!? Ja man slutar aldrig att bli förvånad :)



Ha en bra dag

Kram <3

2010-03-09 @ 07:29:03
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0