Paulina

Sprang en sväng på stan innan jobbet, skulle lämna tillbaka ett par leggings på gina tricot men det vart att jag tog något annat än pengarna haha :P Visar senare.

När jag var påväg tillbaka till jobbet träffade jag på Paulina på stan :) Var riktigt kul har inte sett henne på väldigt länge nu! Saknar dej gumman ♥
Hon hade en halvtimmes lunch men skulle hinna in i många affärer haha jag sprang efter som en liten vante :P

Hon köpte en riktigt snygg bustier som även jag vart sugen på...



Lindex 179 kr

Hittade även denna på webben, men jag tror den rosa väger över :)



Lindex 149 kr

Får nog bli den rosa söta lilla saken som tillskott i underklädeslådan :D





Kommentarer
Postat av: emma

Snygga :)



Skulle du kunna köpa med ett rött lack bord för 49kr till Cornelia :) Vore snällt



Kram kram

2010-03-03 @ 19:16:01
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Victoria

den rosa var hundra gånger snyggare :D

2010-03-04 @ 14:56:56
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0