Oj vilken dag :P

Det har vart full rulle från imorse till nu kan jag säga :P Helt slut efter dagens bravader. Har som sagt stått på loppis med syster min :) Var lite spännande har aldrig gjort något sån innan...

Vi var väl där till strax före nio oh åkte vid havl tre tiden. Mötte på ett par helt underbara tanter där inne, dom hade bordet brevid oss. Den ena tanten pratade för båda haha den andra satt mest och skrattade, dom liknade nästan tanterna som var med på ullared avsnitten :P haha

Vi fick iallafall iväg lite grejer sålde nog tolat för ca 600 kr, kankse inte jätte mycket med tanke på att bordet kostar 150 kr men eftersom det var första gången visste man ju inte riktigt vad man skulle ta med och sälja lr hur mycket man skulle ta för sakerna. Vart iallafall hel nöjd 600 kr är bättre än att skiten ligger och skräpar i förrådet!

Efter loppisen hämtade vi bror i stan och åkte sen tillbaka till P-boda för kvällsmat, potatisgratäng och fläskfilé :)  * mums * dessvärre fick jag ont direkt i mellanhjärdet ( Har inte en anning om hur det stavas :P haha )
Cornelia hade en hel del överskott energi kan man säga, hon lät mig inte vara för en sekund när jag satt på golvet. Hon klängde hon hängde hon drog ja säg vad hon inte gjorde haha!

Hittade en super fin lykta på loppisen, den var helt ny. Det stod nämligen en tjej och sålde helt nya saker som hon köpe in och sålde vidare. Visar bild när jag har fixat ljus och så till den :D Var även en gubbe som sålde helt nya örhängen sådär hittade jag också ett par ( Bild kommer även där senare ).

Nu tänkte jag plocka lite sen ska jag faktiskt leta mig till sängen, funderade ett tag på att följa med Victoria och dom ut på Strömpis men ne jag känner för att vila ögonen istället :P

Hoppas alla har haft en bra dag :)



Kommentarer
Postat av: Victoria

Du skulle ha varit med.. :) Det var kul men det var så jävla mkt folk .. helt sjukt :p

2010-03-07 @ 11:22:30
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0