Nära döden upplevelse!

Då det var sånt strålande solsken ute fick jag lust att cykla, gjorde ju det hela förra året så länge det gick vill säga! Är så himla skönt, man känner sig fri man behöver inte stressa till bussen framförallt! Vilket som jag tog cykeln och började trampa, var lite måddigt inne på gården men jag tänkte det släpper nog sen på cykelbanan. Men icke sa nicke, det var måddigt, det var halt, blöt ja you name it!

Så nu får min lilla vän stå i förrådet ett tag till för det var en nära döden upplevelse kan jag säga :P haha


Hoppas ni har haft en bra morgon ♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Sa ju att det var livsfarligt att cykla. Låt den stå parkerad så du inte kommer i gipspaket nästa gång vi ses ;)

2010-03-09 @ 14:58:00
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: Victoria

idag har du haft din blogg ett år! :) och du, låt cykeln stå still en stund till, för jag kommer ihåg din olycka förra året.. inte kul! det var synd att du inte kan följa med :( kramar<3

2010-03-09 @ 20:11:38
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0