Ensam

Ligger ner krypen i sängen och ska snart sova... Kommer sova ensam inatt, nog för att Robin har kommit hem mitt i natten och åkt mitt i natten dom sensate veckorna typ men nu ska jag sova hela natten själv i nya lägenheten... Han var tvungen att stanna i Fellingsbro efter dansen ikväll, skulle greja med fakturor lr någe...

Och imorgon är det fredag :) Nice nice! Förmodlingen kommer jag åka till syster imorgon någon gång efter jobbet för att sedan stå på loppis på lördag men vi får se kankse kan ha robins bil när han åker till Hedemora för dans tävling. Jag håller tummarna på det!

Nu säger jag godnatt, hoppas alla har haft en bra dag.

Pussiz ♥

Kommentarer
Postat av: Emmelist

jobbigt att sova ensam... :P vet hur sånt kan kännas :P

2010-03-04 @ 23:22:24
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0