En riktigt bra dag!

Den här dagen har börjat riktigt bra :)

Solen skiner humöret är på topp och det är fredag :) Kan banne mej inte bli bättre.
Började dagen med att slå upp ögonen vid åtta och var hur pigg som helst, gjorde mig iordning satte upp lite grejer på väggarna och begav mig till bussen med enbart skinnjacka :D SOL: VÅR!

På bussen sen gjorde jag en god gärning hjälpte en gammal dam av bussen med sin rullator och önskade henne en trevlig helg! Gick vidare till wasa kondis, där jag köpte en ostgiffel macka som jag avnjöt till min drick yoghurt med jordgubbs smak!


Bild: Lånad från google.


Jag undrar hur den här dagen ska sluta med tanke på hur bra den har vart hitills, men jag har en god känsla för att den ska sluta väldigt bra :)


pussiz ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0