Urk

Jaha då mår man dåligt igen :( Vart ingen middag och bio idag tyvärr hade verkligen sett framemot detta!

Allt har ju som sagt vart jätte bra hela dagen sen förut när jag skulle göra mig iordning så började jag frysa och må illa som jag vet inte vad :/ Har blivit lite bättre nu men kände att det inte är så kul att sitta på en bio i nästan tre timmar och må hur illa som helst :( Man vet ju inte heller om det kan vara nån släng av magsjuka för det behöver ju inte bara komma mun vägen :P haha

Mår som sagt lite bättre efter att legat utsträckt i soffan ett tag men mår fortfarande illa.... Fryser gör jag än det har inte blivit bättre alls ligger med tjock tröja och hela köret under mys filten i soffan :)

Ja så den här lördags kvällen kommer det väl inte hända så mycket mer, tänkte vi skulle krypa ner under täckena i sängen istället och kolla på Wallander dödsängeln & G-FORCE :) vet att det är en barnfilm men jag tycker den verkar så bra så jag måste se den haha Längtar till Alvin och gänget 2 kommer ut :D

Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0