Torsdag= Jobb

Ja då var det två jobb dagar man har framför sig.. Känns väl sådär att behöva gå iväg när man har vart ledig i två dagar och haft det så skönt :P Men tur är ju att det är helg snart igen man får väl uppskatta dom här dagarna för sen börjar ju vanliga veckor igen...

Har precis lagat lite matlåda så jag ska väl hoppa in i ducshen och göra mig iordning lite.
Robin vart precis utringd på snökörning så vi får väl se när jag ser han igen :P Verkar ju inte som det hade tänkt att sluta snö heller, inatt när jag var uppe en sväng så snöade det så mycket att man knappt såg gatubelysningen utanför så jag tror det kom en del snö inatt...
Tycker faktiskt det kan bli sommar nu!
Ska i vilketfall ta ner alla julsaker nu till helgen blir även att fixa iordning på garderoberna för där ser det ut om nån har kastat in en bomb :P haha

tjing så länge <3

Kommentarer
Postat av: ann-louise

usch ja så kanske det är i större städer :D

2010-01-07 @ 11:55:12
URL: http://louivuitton.blogg.se/
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Ja :D det blir nog den översta :D tänkte lixom ha den som skol väska :P så bra om det får plats iaf 1 bok ;) sne är den SNYGG & billig .. men ska nog har den bruna ist :P

2010-01-08 @ 10:55:01
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0