Tisdag...

Känns som tisdag är en väldigt onödig dag, det är inte mitten på veckan det händer aldrig något spännande den liksom bara finns där!? Hmm tycker det kan vara onsdag direkt efter måndag :)

Igår kväll efter jobbet kom älsklingen och hämtade mig i sin nya bil! Var jätte fin och den fungerade + att det var ren än så länge kom ju bli en jobbar bil av den också men än så länge kan man åka i brudklänning i den :) haha

Pratade med Emma imorse, Robin och jag ska åka dit på lördag på middag med en massa mer folk! Ser framemot det ska bli väldigt trevligt :)
Men nu blir det snart lunch på jobbet har med mej potatis och rotfrukter i ugn sen lövbiff och Tzatziki *mums*

Pussiz <3

Kommentarer
Postat av: Mie

Sv: Jo då det funkar allt, iallafall på mig. Och tack så mycket, du har en fin blogg själv :) Kram kram

2010-01-12 @ 18:56:39
URL: http://onlymie.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja jag ser fram imot lördag! Ska bli kul, vi måste börja träffas oftare tkr jag! Puss <3 <3 <3

2010-01-13 @ 10:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0