Tatuering & jobb!

Imorse bar det av till Camilla för ifyllning och ny tatuering :)

Morgonen börjde inte så bra då robins bil inte startade så jag kom ungefär en halvtimme försent till Camilla men det gjorde inget så det var ju bra :P

Sen sprang klockan iväg så jag kom in på jobbet klockan ett med hjärtat i halsgropen börjar ju kvart i ett... Men det var ingen fara så det var ju skönt :)

Annars har det inte hänt så mycket under dagen den har rullat på som vanligt gick väl hem runt sju tiden så det var skönt :D
Nu ska jag gå in till robin som väntar i sängen, han har satt på tv:n där inne...

Här kommer en bild på den nya tatueringen !



Älskar er mina sötaste bissar! Ni är mitt allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0