Söndag...

Håller på att försöka få lite ordning i garedroberna i sovrummet.. Ser nästan ut som någon slängt in en bomb, vet inte riktigt vem :P haha

lördags kvällen vart inte så mycket med efter att syster med familj åkt hem satte jag mig i soffan och tvär slocknade :P klockan var väl då kankse åtta... vaknde sen vid tolv och la mig i sängen. har vaknat lite under natten men inte så frligt det onda börjar gå över tack och lov :) Vaknade imorse vid halv elva av att bror kanckade på dörren, så man kan nog säga att jag är ganska utvilad... haha

ne nu ska jag ta lite makaroner och fiskbullar sen bär det av in till garedroberna igen!

pussiz <3

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

hmm konstigt det låter precis som om att du pratar om min garderob ;) haha kram<3

2010-01-10 @ 14:30:18
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: julia

tråkigt att fixa garderboen men ibland måste de bara göras:D fin blogg kram <3

2010-01-10 @ 18:03:37
URL: http://naapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0