Snö röjning

Ledsen att det inte vart någon uppdatering igår men jag kom inte in på bloggen :S Var helt skumt kom upp att jag var tvungen att skriva in någe lösenord har inte en anning men idag gör jag ett nytt försök :)

Var med älsklingen igår en stund efter jobbet när han plogade snö :) Var roligt han brukar inte fråga så ofta om jag vill följa med och det kan jag förstå eftersom folk är så jävla knäppa... Alla bara kör dom ska fram först, dom fattar inte att att utan plogandet så kan dom inte köra alls!

Här kommer en liten bild på fina traktorn :)




Hmm ingeting funkar för mig blir bara en liten bild skumt :/ Skit samma måste snart kila till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0