Shoppingdag :)

Idag har jag spenderat hela dagen med syster på stan :) Var mycket trevligt! Hittade lite smått och gott...

Trodde först att jag inte skulle kunna öppna ögat idag men som tur var så hade vageln gått ner :) så himla skönt gjorde fruktansvärt ont igår :(

Tänkte jag skulle visa inköpen men det var inga bra kort, skulle behöva ladda upp den andra telefonen för den kameran är bättre. Hade den istället för en digitalkamera, syster tog kameran jag hade för jag bara andvände telefonen...

Men här kommer några i vilketfall så får vi hoppas ni ser vad det är :)

En klänning/tunika ifrån gina tricot 149kr


En närbild så man ser färgerna bättre. Blir mycket bättre kort på nära håll :/


Blus med skärp i midjan 199kr från Gina tricot


Topp/tunika från h&m 149kr Rekomenders verkligen riktigt mjuk och skön!


Köpte även en skjorta till älsklingen, måste ju vara lite snäll ibland :P haha Sen vart det även en flaska med hår spray inte lika kul :P

Förresten vad andvänder ni för hårspray?
Själv köper jag proffs tycker den är väldigt bra för mitt hår då jag har väldigt tunnt och glansigt hår, får ha i typ en hel flaska om en frisyr ska hålla en dag:/ Kom gärna med förslag om ni har någin bra hårspray :)

Nu ska jag krypa ner under täcket, förmodligen ska jag vara barnvakt imorgon medans syster och henns man ska gå på bio. Rikard skulle tydligen också gå och tatuera sig det måste man ju bara se :) haha
Ska föresten själv dit på måndag var inne idag och fick en tid, ska fylla i blomman på armen och även dra lite linjer på den på halsen :)

Pussiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0