Lite smått...

Lite inköp vart det idag :P Skulle inte köpa något men jag kunde inte låta bli när H&M hade fått in en jätte söt blus!


H&M 149 kr

Två läder armband från lindex, tog dom från barnavdelningen men det gör väl inget ^^


Halva reapriset på Lindex 24,50 kr för båda :)

Sen vart det ju även inköp av kattmaten, inte lika kul men som sagt allt för mina små älsklingar <3
Man fick med en förvaringsburk på köpet, väldigt smidigt än att behöva konka på en stor 10 kg säck...



Hoppas det räcker ett tag :P


Den fina burken :)

Dom fick även varsin fin matskål, hann inte ta kort på den innan så jag fick försöka ta ett kort medans Elvis åt av det nya fodret :P



Med det säger jag godnatt!

Pussiz ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det går bra för dig ser jag ;) shoppar nya saker varje dag nästan.. ;)

2010-02-02 @ 11:22:18
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0