Kissarna fick stå som modeller <3

Har precis kommit hem från jobbet vart himla segt idag men imorgon är det ju fredag :) Sen på lördag bär det av till Emma & Kalle <3 

Tog lite test bilder på kissarna men dom ville inte riktigt sitta stilla då dom var himla gosig eftersom jag nyss kommit hem :P Sen tror jag nog att jag får träna lite på kort tagning! haha

Fick locka Elvis lite med godisen men det hjälpte inte så mycket han rullade runt lika mycket för det :P



Jerry var inte mycket bättre han... haha



Sen ville han så gärna krypa in i kameran lr så var det kanske för att få lite uppmärksamhet av mig :P



Fast inte bilderna är spec bra så tycker jag man ändå ser en väldigt stor skillnad mot när man har telefon kameran... Men det är klart från 3,2mpx till 12mpx :D

Pussiz <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0