Inköp :)

Kan ju säga att det inte gick att gå ut ur den där butiken utan en påse :P

Sprang i vilket fall ner på lunchen för att kolla in butiken som öpnnat. Var mycket fint både nytt och gammalt. Hittade jätte söta knappar från 50talet, såg ut som små blommor... Fanns väldigt mycket blandat både kläder och saker...

Hittade väldigt mycket fina hårspännen och örhängen men det slutade med att jag kom ut med tre olika hårspännen som var super snygga :)




Dom skulle tydligen få in mer grejer nu under januari då det hade gått åt mycket nu innan jul+ att det är ju ny öpnnat då kommer nog många och kollar och så... men det blir fler gånger än bara en gång till januari :P

Rekomenderas :D

Nu måste jag krypa ner helt under täcket för jag har sjukt ont i huvudet.!

<3


Kommentarer
Postat av: Josie

Tack :)



Jag bor i norrtälje. Här finns inga sådana roliga affärer. :/ Fina hårspännen! :)



Du skulle förresten passa väldigt bra ihop med min brorsa, haha. Eller jag har två, en raggare och en hårdrockare, bara en som är singel. :p Hehe. Ni skulle i alla fall passa bra ihop tror jag. :) Om du inte redan är upptagen vill säga, haha. ;)

2010-01-04 @ 22:16:03
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0