Det har hänt igen :P

Ledsen att jag inte har haft så bra uppdatering idag men det har vart fullt upp på jobbet med nytt system och grejer...

Slutade vi halv nio då kom Robin och hämtade mej, han berättade att han hitta Jerry i garderoben :P haha Jag fattar inte vad jag ska göra för att inte låsa in han där på morgonen jag tycker jag tittar men ändå sitter han där emellan åt...

Kanske får börja med någon rutin på morgonen att båda ska sitta på hallgolvet när jag går.. hmm jag vet inte måste lära jerry sitt ordentligt då först! Elvis är ju super duktig säger man sitt så sätter han sig och oftast så kommer han ut i hallen när jag klär på mej så jag säger hejdå till han innan jag går iväg.... Men jag vet inte måste ta mig en funderare på det där...

Har precis kollat lite på digitalkameror tänkte nog jag skulle införskaffa en sån eftersom min nuvarande telefon inte har den bästa kameran fast det 3,2mpx Annat äör det med sony ericsson telefonen jag hade den vart sjukt bra kamera 5mpx , tyvärr är ju den operatörlåst till 3 och jag har ju telia nu... vi får se vad som händer ska sova på saken :)

Sov gott  Pussiz <3

Kommentarer
Postat av: emma

Du lyckas du!!!

2010-01-13 @ 22:01:36
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0