Affären...

Nu har jag kommit hem och slagit ner rumpan i soffan. Robin hämtade mig på jobbet sen åkte vi till Maxi för att handla lite inför lördag då vi ska bort, kycklingen som vi skulle köpa var självklart redan slut såld fast bladet kom igår :/ ibland kan man ju fråga sig hur dom tänker på affären... ja menar när dom sätter ut annonser om billiga saker förstår dom väl att folk kommer köpa det men ne vi tar bara hem ett par styckna!

Iallafall robin har beställt fiskpinnar till han kommer tillbaka , han var tvungen att åka ut och sanda lite parkeringar.

Sen blir det nog sängen ganska tidigt ska ta min nya story tidning och lägga mig och läsa lite tror jag :D




Pussiz <3

Kommentarer
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

ja, finns inget snyggare mönster ju! :D hihi.



Hoppas allt är bra

kram, http://hannaest.blogg.se

2010-01-13 @ 13:45:00
URL: http://hannaest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0