Pony

Nu sover lillan som en stock :) Det har gått jätte bra nu håller jag bara alla tummar och tår för att hon inte vaknar allt för tidigt imorgon bitti :P hehe

Var till affären en sväng förut, Bror skulle panta flaskor så jag och Cornelia följde med. Som vanligt fick hon något haha Hon fick plocka i lite lördags godis och betala med pantkvittot, man såg verkligen på henne hur stolt hon var när hon lämnad fram lappen till tjejen i kassan!
Sen fick hon även My little pony. Den kan prata, röra ögonen. Den kan också säga bla. jag älskar dig, mera, jag är hungrig, Smaska då den har en napp man sätter i munnen och en nappflaska som man också sätter i munnen på den :)





Söt va?!

Funderar på att lägga mig snart så jag orkar upp när hon vaknar! Så jag säger nog godnatt nu ♥



Sov så gott alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0