Lustigt värre!

Ja man kan ju börja undra egentligen :P Nu när jag kom hem funkade internet helt plöstligt! Det är ju klart det är bra men då när man tror det funkar så börjar det säkert strula igen :/

Ja jag har jobbat idag som vanligt, hände faktiskt en väldigt roliga sak idag :) haha Jag bestämde mig imorse för att jag skulle ta lite klacksko då jag inte haft det typ på hela vintern... Det var inge bra val av mej haha Började med att man slirade runt som sjutton ute i snön men det var inte det värsta!
När jag väl kom in på jobbet så slirade jag till lite här och var :P haha Sen rätt vad det var så sa det bara tjong, låg rak lång på golvet :P tårarna bara sprutade på mig av skratt :D haha jaja kul var det!

Nu ska jag och älsklingen krypa ner i sängen & slå på en film :)

Pussiz ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahaha, Fyfan vad roligt :) det hade jag velat sett :D

2010-02-06 @ 11:58:29
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0