Lägenheter

God morgon :)

hoppas ni har sovit gott, jg har faktiskt sovit hela natten fast jag kände mig dålig igår. Tog tempen imorse och den ligger kvar på ca 38 grader men det är ju bra att den inte har stigit iallafall!

Ska alldeles strax lägga sista touchen på sminket innan vi beger oss en gård bort :P haha Vi ska kolla på 2 treor och en fyra :) Hoppas verkligen det är någon lägenhet som man fastnar för, som har en jätte bra planlösning! Man kan ju alltid drömma :P

Men vi får se hur det går, hör av mig senare :)

Pussiz ♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Hur kommer det sig att ni kollar på större lgh?? Något du vill berätta? ;) Jag menar fyror t.om. Kan det vara tvillingar månne? :)

2010-02-15 @ 10:04:45
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0