Jobbet

Provade att gå iväg till jobbet idag fast jag inte mådde helt bra, febern vill inte ge med sig vet inte vad det kan bero på....

Ska i vilketfall försöka kurera mig i helgen för nu vill jag inte vara sjuk längre! Ja annars har det inte hänt så mycket idag, åt en super god kycklingsallad till lunch på jobbet.

Älskade vännen Victoria kom och hämtade mej på jobbet så jag slapp vänta på bussen i detta snöoväder :) Tack så hemskt mycket. Funderar på att krypa ner i sängen nu då jag fryser som en tok blir ju inte bättre av att kolla ut i dettta ruskväder :P



Kommentarer
Postat av: Victoria

det var så lite så gumman <3

2010-02-27 @ 16:17:23
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0