Godmorgon :)

Ja då var man uppe, ska snart börja dammsuga och plocka ihop all tvätt som ska tvättas idag. Har tvätt tid mellan 12-15, tänkte det är ju skönt att ha det klart när lillan kommer sen!

Ska bli kul att ha henne här en sväng var ju ett tag sen nu men jag blir lite orolig när emma säger att hon har vakant typ vid 5 på morgonen. Jag menar jag är ju inte direkt van vid att kliva upp den tiden på dygnet sen är man ju också lite trött efter att ha jobbat i en vecka. Konstigt nog vakande jag tidigt idag redan vid 9 faktiskt :)

Dags att lyfta på baken om jag ska få något gjort!




Hoppas jag inte kommer se som henne efter den här dagen bara :P hahaha

 Pussiz ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0