0 uppdatering...

Har tyvärr inte haft någon dator dom senaste dagarna pågrund av att vi har flyttat till den nya lägenheten.

Hade dator i fredags men då mådde jag inget bra var vaken hela natten med magont och illamående :( Usch Usch!

På eftermiddagen började det släppa vet inte vad det var kan kankse bero på att jag var/är så stressad över hela det här med flytten. Lördagen var flytt hela dagen i snöovädret! vaknade med halsont på morgonen men försökte ignorera det :P Dumt tror jag för sen vakande jag upp på söndagen med ändå värre halsont. Söndagen ägnades åt att flytta även packa upp lite grejer i nya. Man måste ju ändå plocka upp lite viktiga saker då vi flyttade möblerna på lördagen. Så från i lördags har vi bott i nya lägenheten :) Var lite oroligt första natten eftersom jag sov själv, är väl nya ljud och så... Vände och vred mig en hel del. Vart lite skraj när älsklingen satte nyckeln i dörren vid 3 tiden haha :P

Idag har jag legat och försökt kurrera mig då förkylningen har blivit väldigt mycket värre! Imorse kunde jag knappt tala för att jag var hes och hostade typ direkt när jag pratade. Under dagen så har det hesa släppt lite granna peppar peppar :P Men jag sitter och flosar genom munnen då näsan är helt igen täppt! Inge kul att ha kåtflås på dataskärmen haha!

Är väldigt ansträngande att prata och andas genom munnen samtidigt :P

ne nu ska jag krypa ner i soffan ändå mer och dra filten över huvudet!


Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0