Tisdag...

Ja jag får be om ursäkt för att jag inte hörde av mej :P

Doktorn på vårdcentralen sjukskrev mej veckan ut så jag vilar för fulla muggar...
Fast idag var jag lite olydig jag klev faktiskt upp ur soffan och slog i några betong krokar i väggen för att sätt upp dom fina nya tavlorna som stått i garderoben ett tag.. :P
Men sen vart det soffan igen och en liten tupplur! Känner diekt när jag gör något så det blir inga fler betong krokar den här veckan :P inte för att det skulle upp några fler men hehe :P

Ja vad har jag annars gjort ingeting, kollat på extreme home makeover, tara show, sjunde himlen, idol.
Lite blandat helt enkelt var nog inte ens alla program :P Så är det något ni missat en här veckan kan ni ringa och fråga mig, för jag har sett typ alla avsnitt på alla serier...

Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen och ringa till älsklingen <3

Sov gott....

Kommentarer
Postat av: Victoria

Krya på dig gumman! <3

2009-09-16 @ 14:09:54
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0