Nu har det hänt igen :P

När jag kom hem från jobbet vid sju tiden så gick jag direkt till fredrik för vi skulle åka till maxi. Jag tyckte det var lite konstigt att bara elvis kom fram till dörren när jag kom hem, men jag tänkte inte mer på det utan gick vidare.

När jag sedan kom hem efter att vart på maxi och hos fredrik kom bara elvis fram också! han var väldigt kelig och sprang efter mig vart enda steg jag tog. Jag förstod efter en stund att det var något så jag börjde leta efter jerry som jag senare hittade i garderoben! Det är inte första gången jag hinner inte ens märka när han springer in i den... som tur var hade han inte uträttat några behov där inne, det gjorde han inte sist heller :) Min duktiga kisse <3

Men är det nån som har nån idé hur man kan få han att inte gå in och gömma sig där så vill jag gärna höra :)

Jaja nu ligger båda och sover och jag väntar på robin <3

Redan torsdag i morgon sen helg längtar!!!!


Kommentarer
Postat av: Victoria

hahaha, inte ovanligt ;b du får snart ställa in kattlåda & skålar åt han i garderoben!.. kanske är bättre att ha dörrarna öppna så kan han ju springa ut när han inte vill vara därinne längre :) <3

2009-09-10 @ 14:14:40
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men jag vill inte ens ha han där inne... lite snuskigt bland kläderna som tur är har han ju inte gjort något behov :P hehe <3

2009-09-10 @ 20:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0