Hål i örat :(

Heej :)

imorgon är det fredag ska bli skönt! ska njuta extra mycket av den eftersom jag kankse ska jobba på söndag, då blir det kort helg och lååååån vecka... men mer pengar :) hehe

Den här veckan har ändå flytigt på, kajsa är tillbaka så nu är det full rulle med mycket skratt :D 

I söndags så tog jag två nya hål i öronen, det har gått bra och så men nu dom sista dagarna har det vänstra hålet börjat svullna så typ hel örhänget är inne i örat :/ gör för jävligt ont kan jag säga, sover knappt ingenting för så fort jag kommer emot gör det ont! Nu är det värre än någonsin gör skit ont verkligen, vet inte vad jag ska göra vill ju inte ta ut för då måste jag göra ett nytt hål när det har läkt ihop :( Jag tycker jag har jätte duktig och tvättat ordentligt med sprit servetter och hållt det rent, men tydligen så hjälper det inte... Börjar fundera på om han var ordentlig när han tog hålen för så här mycket krångel har jag aldrig haft när jag tagit hål!

Hoooppppaaasss det går över vill inte ta bort det!

Ja i vilketfall nu när idol var avklarat på nätet så väntas pengarna på kontot så man kan gå in och betala räkningar, är skönt att bli av med det direkt :)
Sen blir det faktiskt sova börjar ju tidigt i morgon....

Sov gott <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

ajaj, låter inte skönt alls :( vart har du tagit dom där hålen då? :D hoppas det blir bättre snart! :D kram

2009-09-25 @ 10:23:59
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0