Ett väldigt bra samtal!

Igår hade jag ett väldigt givande samtal med min chef, det varade i 3 timmar... Vi pratade om väldigt nyttiga saker, det var det mest givande samtal jag har haft i hela mitt liv skulle jag tro!

Idag är det lite varmare än igår så det är ju skönt men jag hade ju velat ha min nya jacka... Tyckte det var lite för varmt för det! Det kankse kommer en liten bild på det fina inköpet :)
Vi får hoppas på lite kallare väder i morgon :P hehe

Nehe nu börjar vi, så det är väl kankse dags att resa på baken :P


Pusss <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

du är ju inte riktigt klok som vill ha kallare :p det är ju redan svinkallt ute :(

2009-10-03 @ 15:31:08
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0