Blir aldrig helt frisk:(

God morgon :)

Gårdagen var helt okej var glad för att jag kände mig bättre men det skulle tydligen inte vara länge...

Vaknade av telefonen tio i sju i morse var bror som ringde och frågade om jag knde gå och titta om han stängt av kaffe kokaren :( Roligare kan man väl ha så tidigt på morgonen, men som tur var hade han inte glömt den. Allt var avstängt när jag kom dit.
Morgonen fortsatte vara dålig... kände hur dåligt jag mådde igen så nu har jag ringt till vårdcentralen för att försöka få en tid! Vill inte hatta så här fram och tillbaka vill bara vara frisk nu!!!!

Vi får se vad dom säger, ska ringa vid kvart över ett...

Jag kan höra av mig senare ska kila in i sovrummet och ta på mig raggsockor ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0