Stopp Stopp Stopp

Ja då var det datastopp igen :( men jag hann sälja 1 precis innan så det var ju bra :) hehe men nu får det snart komma igång!

Föresten måste ju även berätta att jag hade min premiär tur igår med dom nya bussarna :) Regnade så mycket igår så jag beslutade att lämna cykeln kvar på jobbet. Var väl tur det var ju blöt bara av att gå den korta biten hem, och då hade jag dessutom paraply :P

Fick reda på idag att syster ska komma in på lördag till bror, skulle tydligen fixas lite i lägenheten han e ju karl så det behövs väl lite hjälp på traven :P Erbjöd mig idag att han skulle få låna en tavla av mig, man kan ju inte köpa allt på en gång så....

Ne nu ska vi ha möte med chefen !


<3

Kommentarer
Postat av: Victoria

ussch va tråkigt.. =/ får ni jobba längre på kvällen då lr vad händer? <3

2009-10-09 @ 09:33:50
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0