Marieberg...

Imorse åkte jag och fredrik iväg en sväng till marieberg för att köpa en gratäng form. När vi kom till ikea var den självklart slut! Typiskt! Men jag köpte i vilket fall lite ljus och en matlåda. Sen tog vi en tripp till lågpris där jag köpte ramar.
Eftersom det inte fanns några gratäng formar på ikea åkte vi fram till marieberg för att gå in på lagerhouse, men inte hade dom nån där heller,lr hade hade dom men bara små och han skulle ha en stor. Så vi gick vidare Fredrik handlade lite grejer men jag själv höll i plånboken :) Köpte bara med gifflar hem, så vi tog en fika. Robin väntade kvar hemma hn hade visst lite ont i huvudet i morse :P undra vad det kan bero på hihi :)

Efter fikat bestämde vi oss för att gå till biltema. Jag tänkte ta med pantflaskor ändå när vi var åt det hållet, tänkte mig inte för att det blåste så mycket så lagom när vi var på äg ut från parkeringen örjade det flyga ut burkar ur påsen :P var bara att springa efter :P det slutade med att vi tog bilen. Väl inne på biltema hittade vi en gratäng form så den köpte jag till han som födelsedags present. så nu är det avklarat :)
Vart en sväng in på maxi för lite mat också. Var faktiskt tur att vi tog bilen för när vi kom ut ifrån maxi började det regn och blåsa nåt fruktansvärt!

Så var det med den dagen och imorgon är det måndag igen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0