Idol kväll hos Paulina :)

Hej :)

Igår var jag hos Paulina och kollade på idol Linnéa kom också var trevligt :) Innan vi åkte till Paulina så fick jag följa med til Dan den omtalade pojkvännen :P hehe
Han har inte vågat träffa oss så nu tog jag tag i saken och följde med in :P Tror han vart lite förvånad men men förr lr senare måste han ju träffa oss :P Ozzy fick åka cykelkorg :D Han var så söt men skakade som ett aslöv så han fick sitta invirad i min tröja! Han var växt hur mycket som helst... Tog kort men tyvärr så hittar jag inte min jävla sladd! har letat över allt men utan resultat... Ni får hålla tillgodo med ett gamalt foto, han är lika söt vilket som <3



Påtal om idol var så gullig med frieriet, måste vara det gulligaste någon kan göra! Vart fasen tårögd :P
Vi får väl se om Robin kommer på någe sånt :P Han vill ju att vi ska ha en varsin tatuering <3 Tycker faktiskt det är väldigt gulligt också men kanske lite dumt :P hehe

Ne nu ska vi nog kolla på film var och köpte fem filmer förut så det gäller bara att komma överens :P tror nästan det blir drömkåken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0