Det har hänt ännu en gång :P

Ja så är det i torsdags när jag kom hem var Elvis så där ovanligt kelig och pipig :P Först anade jag inegt som vanligt men till slut förstod jag att nått vargalet så jag gick in i sovrummet och öppnade garderobs dörren, och mycke riktigt där hoppade han ut och sträckte lite på sig :P hehe Jag har i varjefall riktig tur när det gäller djurbehov för han hade inte gjort någonting varken 1 lr 2 :) Min söta lilla guldklimp!

Idag har det vart kalas hos bror som fyllde år igår, vart tårta och kakor! Har precis gjort lite hemma gjord pizza så nu funderar jag på att ta en ducsh och krypa i myskläder... Föresten måste ju berätta att jag fick en jacka idag av älsklingen :) Hade ittat på den igår var stor varm och skön! Tack så mycket älskling! Älskar dej mest i världen <3

                                                                           <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0