Cornelia, Bror, Promenad...

Idag har vi vart hos Bror :) Emma, Cornelia och jag. Vi hjälpte han att plocka lite så han får ordning tills det är kalas! Efter en stund åkte vi till ö&b där köpte jag nya ljus :) MYYYYSSS PPPYYYSSSS <3

Sen blev det lunch, lagom till maten kom Rikard tillbaka så efter maten bar det av hem till mej, då han skulle ha chessecake innan dom åkte hem... Cornliea fick även sin julklapp så rikard skruvade ihop den så hon började trampa direkt och blåsa bubblor :) kul att hon uppskattade den!

Sen hade lill snuttan blivit så trött så emma och rikard begav sig hemåt och jag gick en promenad, vart en bra bit så nu har man motionerat lite också :D alltid bra!

Nu sitter vi och kollar på teve! lillsnuttan springer runt och jagar katterna, tycker det är jätte kul!  Blir snart att lägga henne :P

Hoppas mamma och pappa kommer i morgon var ett tag sen nu! <3


Kommentarer
Postat av: Victoria

heheh han bjöd mig på kalaset :p men det vet du säkert redan om skulle jag tro ;) du har säkert ett finger med i det hela ;)

2009-10-12 @ 10:10:52
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0