Tapetsering och översvämning

Fick ett telefonsamtal igår att dom ska börja tapetsera hos mig imorgon :) ska bli skönt att få det lite fräcsht, och att det blir klart nu innan jul!

Mitt uppe i alltihopa så ska det självklart hända något mer :P Så imorse när jag duschat klart och skulle kliva ur badkaret vart jag lite chokad kan man säga hade ca 2 cm vatten på hela badrumsgolvet, Elvis hade räddat sig i sista sekunden upp i handfatet och ville inte gå ner på golvet så honom fick jag livrädda haha Jerry hade nog hunnit rädda sig själv innan det vart så mycket på golvet :P Fegis som han är....

Jag ringde i vilketfall till vaktmästaren som inte hade tid förens på eftermiddagen så jag fick snällt försöka stå i vattnet för att åtminstonde borsta håret och borsta tänderna.... Så ser ni mig idag och undrar varför jag ser ut som jag gör har ni nu förklaringen här :P
Så nu håller jag tummarna för att det ska vara snustorrt på golvet när jag kommer hem :)

Imorgon förmiddag kommer mamma för att hämta kissarna så david (tapetseraren) får arbeta ifred, och att även jag slipper sitta på jobbet och oroa mig för att dom ska smita ut när han går ut och in där hemma.
Tror också att jag ska försöka tigga lite skjuts av henne om det regnar, hoppas så klart inte på det! Lite sol har ju denna dag givit ivarjefall. :)

Tänker på er <3



 

Kommentarer
Postat av: Victoria

haha ja herregud :p vad mer kan gå fel :p haha, stressad oxå antar jag?! ;) skönt att få tapetserat snart iaf :D jag kommer och inspekterar nån dag :D

2009-11-24 @ 15:39:24
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: elin

Ja och grejer överallt inge kul alls ju :( Gör så förhoppningsvis är det klart till fredag!

2009-11-25 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0