Tapeter och tidig morgon :(

Klev upp vid sex imorse för att målaren skulle komma vid kvart i sju... inte kul kan jag säga var väldigt trött! Ögonen ville inte riktigt öpnna sig :P Men efter en ducsh så var jag på G igen :)

Jag har betalt räkningar nu på morgonen altid lika kul lr inte :P Men det är skönt när det är gjort i vilket fall! Har även hunnit med att sätta upp den sista julgardinen i köket, fyllt på pepparkakor i en fin glasburk som jag har satt rött siden band runt, vart super fint skulle dessvärre behöva en til burk med pepparkakor för burekn var så stor så en låda vart inte så mycket i den :P *mums*

Ska försöka ta mej upp på stan också lite tidigare för att inhandla dom sista julklapparna, skönt att bli av med det blir så myckt folk sen vid jul...

En våd kvar sen är dom nya fina tapeterna uppe på väggen :) Kommer bli så fint sen när man får in alla grejer igen har ju svart och grått tema där inne lr nu är det ju lite rött också för julen  hehe :P

Tror jag ska ta mej en macka så här på morgon kvisten :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0