Snö & Halsont!

Ligger här i soffan och kollar ut genom fönstret, snön dalar ner :)
Riktigt mysigt faktiskt men det är tur att jag kan ligga här i soffan under en filt för det ser lite kallt utanför :P

Vaknade inatt av att jag hade hals ont, kunde knappt svälja mitt eget saliv :(
 Klockan ringde vid kvart över åtta eftersom jag skulle till Camilla idag, kände att ja verkligen inte ville gå upp! Mådde inte prima kan jag säga men envis som man är gick jag upp och gjorde mig iordning...
När jag kom till Camilla fick jag vänta en liten stund, men jag kände hur jag började må sämre och sämre. Vi satte igång men det gick inte så bra gjorde skit ont! Tror det berodde på att kroppen mådde dåligt, men vi körde på. Till slut gick det inte längre gjorde piss ont verkligen!
Efter nån klunk cola insåg jag att jag var tvungen att åka hem och lägga mig i sängen under täcket, kunde fanimej inte ens svälja cola!

Så jag ringde till jobbet och sa att jag blir hemma, får se hur det är i morgon bitti just nu känner jag mej inge vidare, försökte äta lite förut så halsen domnade bort för att det gjorde så ont så för en stund har den inte känts men nu är det lika illa igen :(

Så bara så ni vet nu ska jag gå och dra täcket över huvudet, vill INTE bli sjuk i två veckor igen, för det var dom värsta veckorna i mitt liv på länge!


                                                            Älskar dej robin <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Krya på dig! <3

2009-11-05 @ 10:06:38
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0