Omskakande i idol :S

Det tyckte jag i vilketfall :P vart helt chockad när Erik satt löst, trodde aldrig han skulle behöva kämpa förens i finalen...

Alltså mej gör det inget tycker inte om han så värst mycket men jag tycker verkligen det var konstigt :P

Ikväll har det blivit lugnt suttit hemma och kollat på idol, körde bara upp älsklingen på stan då han skulle ut på hans stora dag :)

Vi får se vad morgon dagen har att erbjuda, skulle behöva tvätta men det lägger jag nog på hyllan :P hihi Blir nog göksholm för att se om mamma har överlevt natten då hon har trollungen :P jag vet ju hur hon är så det ska bli intressant :P Sen kvällen kankse blir fellingsbro lr hemma kväll med Robin <3

Skulle vilja försöka klämma in en liten stund för julpynt också men jag tror inte jag kommer hinna det den här helgen för söndagen bjuder ju på födelsedags kalas för robin i fellingsbro... hmm skulle gärna vilja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0