Måndag...

Ja då var första dagen av veckan avklarad, och jag ligger nu i sängen.

Var en jobbig dag på jobbet då man inte mår helt hundra än, men det är bara att kämpa på :P Tappade rösten ett par gånger så jag fick ursäkta mig men det var ingen fara en gubbe skrattade bara :P haha

Sen har jag även fått min värsta utskällning idag av en kund var intressant :P Hade hon sagt ett ord till så hade jag fasen skällt tillbaka och svurit lika mycket som hon! Har aldrig hört en kund svurit så mycket förut... Som tur var la hon helt plöstligt på av ilska så jag han aldrig öppna munnen :P Var nog tur det... haha

Så om man tar på det stor hela har jag haft en rätt så rolig dag men lite halv jobbig, så det var skönt att man kom hem lite tidigare och kunde kika lite på tv.

Kollade på ullared för första gången missade det förra veckan. Fick lite längtan att åka dit, var ju där på semestern men det känns jätte länge sen nu :P Så kan det vara vi får väl se när det bar av nästa gång...

Nu ska jag i vilket fall krama kudden för älsklingen är inte här :( Känns lite tomt han har vart här nu den senaste tiden typ varje dag så...

                                           Älskar dej Robin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0