Måndag

Ja helgen har gått väldigt fort då jag har gjort något hela tiden :P

Först var jag till mellösa och hälsade på mor och far där var även Cornelia. Vart en hel del bus och skoj med henne men vi hann även med lite lunch.. *mums* Sen bar det av hemåt för lite tvättning och jul pyssel :) Så nu sitter det stjärnor uppe och jul gardiner... Så himla mysigt älskar julen <3
När fredrik och jag satt och väntade på mat sattes det helt plötsligt en nyckel i dörren och in kom robin... Sen när det plingade på dörren trodde jag det var maten men det var Victoria, så det vart fullt hus :) trevligt!

Söndagen började tidigt då vi skulle till fellingsbro och fira robin <3 Sen var det smörgåstårta för hela slanten! När vi var på väg dit ringde emma och sa att dom hade fått åkt hem en stund så efter kalaset åkte vi till dom och luktade på lilla lilla Benjamin <3 Vilken sötnos!

Så helgen har gått väldigt fort som sagt! Nu är det ny vecka med nya utmaningar :) Och så klart, det är ju snart fredag igen :P

                                                                    <3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Tack för att jag fick vara hos dig en stund! Alltid kul att träffa dej! :D <3

2009-11-23 @ 18:18:39
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Elin

Som sagt du är alltid välkommen!

2009-11-24 @ 13:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0