Inköp och Julklapp

Var en sväng upp på stan idag innan jobbet, skulle lämna tillbaka ett par saker och kika runt efter julklappar..
Men självklart när precis ska gå ut ifrån gina dycker en helt underbar klänning upp framför mina ögon :P Inte bra tänkte jag för mig själv, men självklart drogs mina händer till den!

Gick in provhytten och den satt hur fint som helst, så ja jag gick till kassan med den :P
Tyvärr fick jag inte fram någon bild på den men den finns på ginatricot.se ligger nästan överst av alla klänningar svart upp till och leopard ner till :)

Sen när jag var på väg mot jobbet gick jag in en sväng på Din sko. Hittade ett par jätte fina skor var helt kär direkt! Visste ju att mamma hade undrat vad jag ville ha i julklapp så jag ringde upp henne och sa att jag hade hittat dom skorna :) Och tur som var fick jag välja dom i julklapp!




Fina va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0