Ingen röst :(

Idag när jag klev upp hade jag knappt någon röst men sen blev det bättre.
Men lagom till vi skulle sätta igång försvann den igen jag fick knappt fram ett ord :P Fick anstränga mej rejält för att få fram någe, och ibland vart det stopp så jag fick harkla kunden rakt i örat :P haha lite pinsamt men vad ska man göra...

Imorgon är det onsdag och halva veckan har gått :) Väldigt skönt så man får vila lite igen :) Funderar på utgång på lördag så nu vill jag bli helt frisk, frisk som en nötkärna :)

Nu blir det sängen...

Just glömde säga att jag har sett en väldigt rolig film ikväll :) Skrattade en hel del faktiskt! Little man hette den gick på 6 nu ikväll, hoppas den går någon mer gång för ni måste få en chans att se den :D hahahaha



                                                                           <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0