Hesare än hesast :P

Ja så kan man säga :P

Har blivit något fruktansvärt hes emellanåt. Det är ändå helt okej när jag inte pratar så mycket, men så fort jag lyfter luren på jobbet och börjar ringa så börjar det. Idag så VARJE kund VA? ja jag tycker inte det är så himla kul varken för dom lr mig, så jag gav upp och gick hem.

Ringde till sjuk grejsemojset och hon hörde hur hes jag var, så hon tyckte jag skulle vara hemma ett par dagar så att halsen/stämbanden verkligen fick vila! Det kanske hon har rätt i men jag tycker inte det är ett dugg kul alls att vara hemma, det finns inget att göra + att det kostar en hel del pengar :(

När jag kom hem slog jag in några julklappar som jag hade liggandes i garderoben, tänkte det var lika bra innan nån nyfiken kom hit och fick se dom :P Har några kvar att handla men inte så väldans många så det är skönt!

Nu längtar jag tills man kan sätta upp jul gardinerna och stjärnorna, ljustakarna :) åååhhhh jag vill nu! Har ju tjuvstarta lite med ljusnätet på balkongen :D Mysigt mysigt!



Nu bonde söker fru!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja du det var ju inte lätt att veta att ni har köpt en sån. Men hon kan ju ha den hos dig eller hur?!

Det var faktiskt vi som köpte den, den här gången och ingen annan.



Men det är klart du kan börja sätta upp adventljustakar, är ju ändå bara 14 dagar kvar tills allt ska vara uppe. Finns ju folk som har haft det uppe i minst en månad, men det är kankse lite väl.

Krya på dig <3



Kram kram

2009-11-12 @ 07:06:38
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0