1:a advent

Igår var vi på klaras Rocka billy var hur skoj som helst :) Ett av banden som spelade var sjukt bra vi dansade så tillslut fick vi ta av oss skorna :P haha men kul var det! Tack flickor för en trevlig kväll!

Jag var helt slut igår när vi kom hem så jag vaknade imorse lr lunch kankse man ska säga :P Klockan var 13.00...
Vart ganska snopen kan jag säga Robin hade vart vaken sen 10.00 men snäll som han var fick jag fortsätta sova :) Men nu är jag mer än utvilad! Nu på eftermiddagen tog vi en sväng till marieberg. köpte hårspännen,tofflor och pyjamas byxor... Ska provas om en stund :)

Just nu har vi precis tänt det första ljuset sååå mysigt har även tänt upp i resten av lägenheten så det är myyss över allt! Stoppade även i lite nejlikor i adventsljustaken så det luktar jul :)



Fick ta den här bilden då min sladd till telefonen har lagt av helt plötsligt och jag orkar inte undersöka saken nu ....

Ha en bra advent alla <3

Kommentarer
Postat av: Klara

Myyys! Vad fint du har gjort!

2009-11-30 @ 15:13:11
URL: http://klarawiren.blogg.se/
Postat av: Victoria

tack för den kvällen, det var riktigt skoj! :D

2009-12-01 @ 19:07:25
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0