Tvätta,städa,ducsha,fika...

Heej

Ja rubriken säger väl allt :P just nu håller jag på att tvättar ska snart hämta upp det sista som hänger i torkskåpet.. Jag har även hunnit med att damma och dammsuga bytte även sängkläder när jag var i farten att tväta så nu är det ny bäddat.
Är å skönt att krypa ner i en ny bäddad säng.. Sen har jag hunnit med att ducsha, förstår inte allt detta sen typ kvart över tolv klev nämligen upp då :P Tycker faktiskt jag är riktigt duktigt :)
Nu sitter jag oh väntar på Miriam som ska kommahit och fika sen ska hon även få sin lilla sak för det var hon som skulle få presenten jag köpte för ett tag sen :P

Men nu ska jag spinga ner till tvätt stugan kankse höres senare..


Ha det bra i sol skenet...

Kommentarer
Postat av: paulina

Hej gumman. Vad duktig du är. :) Japp de gick fort. Men jag tror de blir en Ozzy :P

2009-05-21 @ 15:01:42
URL: http://paulinakrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0