Tisdag vilken dag...

heej heej :)

ojoj vilken dag först fick jag sko skav efter att cyklat hemifrån och upp till stan fy fasen så istället för att ta pengarna illbaka på h&m från ett linne jag skulle lämna tillbaka fick jag ta ett par sandaler kunde fan knappt gå :( inte så kul men så vart det.. ett par leopard färgade faktiskt rätt så snygga!

Sen gick jag vidare och skulle byta en annan sak men det kan jag inte säga vad det är :P träffade jag klara så vi tog varsin mc flurry *mums* riktigt gått i solen..

Sen bar det av till banken då mitt konto ser lite konsigt ut efter helgens uttag... där fick jag prata med en sån jävla sur tant har aldrig fått sån jävla dålig service!!! hon lyssnade inte ens på vad jag hade att säga så när jag gick därifrån var jag fly förbannad plus att jag inte var ett dugg klokare! funderar fan att byta bank vart så himla arg på henne otrevlig,lyssnar inte, studdig lr hur det stavas :P ja hon var allt man kan tänka sig fattar inte hur hon fick det jobbet!! Hade god lust att bara slå ut fram tänderna på henne var så himla arg...

Så när jag kom till jobbet fick jag börja med att ringa till banken i odensbacken och hon som svarade där var i vilket fall trevligare med hon kunde inte så mycket göra var bara att vänta och se vad som hände om pengarna försvann tydligen..

Sen när dagen kändes lite bättre började det helt plötsligt regna också och jag hade ingen regn jacka med mej... ja man kunde ju fråga sig vad som skulle hända innan dagen var slut, men tur är att det än så länge är bra kankse lika bra att lägg sig så det inte hinner hända någe mer :P

I morgon ska min blogg bli fin finare finast :D snälla paulina ska hjälpa mig att ordna till den är ju lite tråkig som den är nu...

men nu ska jag lägga mig och vänta på att robin ringer <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad snygg sidan vart.

Jag måste fixa min också. Hoppas du såg hur hon gjorde!?

Kram

2009-05-27 @ 16:34:52
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/
Postat av: elin

ja den vart riktigt bra förutom profilbilden som ska fixas lite :P ne det gjorde jag inte men hon kan ju hjälpa dig också.. :)

2009-05-27 @ 18:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0