Skit Skit...

jaha då var det fredag skönt skönt... Hade velat antingen åkt till parken lr gått ut men jag tänkte att jag ville träffa robin ska ju vara borta hela helgen så.. men nu var han tvungen att fixa traktorn och pressen så det blev inge med det så nu sitter jag här och glor helt själv...

Sen idag hade jag mina nya sandaletter och så klart flyger klacken av på dom så jävla typiskt skit! så nu ska jag skicka tillbaka dom och förhoppningsvis få ett par nya!

Sen fick jag också precis reda på att kossan jag hade köpt till cornelia, hade redan hennes farmor köpt inge kul men så kan det vara så nu kommer man dit med ett paket mindre.. var ju tur att jag inte bara hade det :P

i vilket fall så slipper jag åka buss i morgon till pålsboda det är ju skönt :) får åka med min kära kusin håkan kråkan och hans tjej :D Någe bra i vilket fall!

Är hungrig har inte ätit någe har inge att äta heller är helt tomt i kylen :(

.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0