Själv igen...

Ja nu är det tomt igen cornelia har nämligen åkt hem, det vart ingen räk båt för emma och rikard men dom åt på stan i vilket fall så det var nog mysigt för dom :D
 I vilket fall fick lillan och jag hämta dom för dom gick upp på stan men emma hade fått skoskav så snälla syster ryster satte sig i bilen med kotten sen åkte vi upp och hämtade dom... så nu sitter jag framför teven och funderar att lägga mej har ont i huvudet man kankse skulle ha tagit sej en promenad så man får lite frisk luft är jobbigt med huvud värk!

I morgon kommer älsklingen <3 har inte träffat han på ett par dagar hans bil har vart trasig och idag har hans föräldrar fest :) hoppas dom har trevligt...

Fåglarna kvittrar utanför fönstret och solen skiner nästan :P lr inte... men det är ju ljust i vilket fall! hehe ne jag ska nog lägga mig nu vet ju knappt vad jag skriver... typiskt nu vart det reklam på teven också hmmm....


Kommentarer
Postat av: Lilja

Snäll syster du är då:D

2009-05-24 @ 09:45:52
URL: http://lillalilja.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja vad har man annars syskon till :D

2009-05-24 @ 22:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0