Regn dag..

heej

Ja idag regnar det inge kul alls men jag hoppas upp på cykeln imorse och hoppades på att det skulle vara uppehåll upp till stan men jag fick några stänk på mej :P men som tur var så vart jag knappt någe blöt...

Innan jag åkte till jobbet i morse så tvättade jag, lagade mat, och donade lite hemma skönt att hinna med lite saker innan man åker till jobbet faktiskt :)

Nu ska jag börja jobba igen efter lunchen får hoppas att jag kommer till glada människor nu ikväll.. hehe

Jag ska nämna det också hur fin fin min blogg har blivit :D snälla rara paulina har ordnat till den vart super nöjd så fin så fin :) Min syster ville också ha hjälp att ordna till sin men jag såg inte smack av vad hon gjorde när min förvandlades till det här ;P

hoppas på att det slutar regna till jag ska åka hem sen vill INTE bli blöt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0